Kokoomusbiografia sisältää täydentyvän kokoelman pienoiselämäkertoja kokoomusvaikuttajista presidenteistä kunnallisiin vaikuttajiin, suomalaisen puolueen ajoista tähän päivään. Hankkeen käynnistämisen on rahoittanut Snellman-Säätiö ja se on toteutettu Porvarillisen Työn Arkistossa.

Artikkeleihin pääset tutustumaan klikkaamalla alla olevaa Kokoomusbiografia -kuvaketta.

TOIMITUSKUNTA:  Vastaava päätoimittaja on valtiotieteiden tohtori, professori Martti Häikiö.  Keskeisessä asemassa kirjoittajina ja tekstien tarkastajina ovat: valtiotieteiden tohtori, yliassistentti, dosentti Vesa Vares,  filosofian lisensiaatti, toimittaja Jyrki Vesikansa ja valtiotieteiden tohtori, professori Seikko Eskola.

Toimituspäällikkönä arkiston johtaja, yhteiskuntatieteiden kandidaatti  Hannele Toropainen, hannele.toropainen(at)kokoomus.fi

Kokoomusbiografian päivityksestä vastaa filosofian tohtori, tutkija Riku Keski-Rauska, riku.keski-rauska(at)kokoomus.fi

Toimitukselle voi lähettää - joko arkiston tai projektin tutkijan osoitteeseen -ehdotuksia mukaan otettavista henkilöistä ja/tai henkilöhistoriaa koskevaa arkisto-, valokuva- ym. aineistoa.

Arkisto kerää ja tallentaa myös henkilöarkistoja.