Nuorsaari, Hugo Ruben

15.08.1908

29.12.1993

Helsinki, Pori

Nuorsaari (v:een 1935 Nyholm), Hugo Ruben S 15.08.1908 Helsinki K 29.12.1993 Pori V kunnalliskodin johtaja Hugo Vilhelm Nyholm, Ada Auvinen P Eeva Järvinen 1940 -

URA. ylioppilas 1928, filosofian kandidaatti 1934

Porin kauppakoulun opettaja 1934-1938, Porin kauppaoppilaitoksen lehtori 1938-1972, Porin kauppaoppilaitoksen rehtori 1943-1973, Satakunnan kauppakamarin toimitusjohtaja 1973-1980, Kokoomuksen kansanedustajaTurun läänin pohjoinen vaalipiiri 22.07.1948 - 28.03.1954

Kulkulaitosvaliokunta, Pankkivaliokunta, Puolustusasiainvaliokunta, Suuri valiokunta

Porin kaupunginvaltuusto, Porin kaupunginhallitus, Porin kaupunki (kaupunginjohtajan varamies)

Satakunnan kansallisliiton piiritoimikunta; Suomen sotaveteraaniliiton hallitus; Satakunnan sotaveteraanipiiri (pj); Satakunnan säästöpankin isännistö (pj); Satakunnan säästöpankin hallitus (pj); Satakunnan asevelipiiri (pj); Satakunnan keskussairaalan kuntainliiton liittovaltuusto; Satakunnan keskussairaalan kuntainliiton liittohallitus (vpj); Pori-seura (pj); Kokemäenjokilaakson aluesuunnitelman kuntainliiton valtuuskunta; Kotiseutuliiton valtuuskunta; Kauppaoppilaitosten opettajayhdistyksen johtokunta; Keskussairaalapiirien liiton johtokunta; Porin diakonissalaitoksen johtokunta; Satakunnan Paasikivi-seuran hallitus; Kulttuurirahaston Satakunnan rahaston hoitokunta

Sotilasarvo. kapteeni 1944

ARVONIMET JA KUNNIANOSOITUKSET. opetusneuvos 1969