Kokoomusbiografia hanke kokosi vuosina 2008-09 kokoelman asiantuntijoiden kirjoittamia pienoiselämäkertoja. Mukana on kokoomusvaikuttajia presidenteistä kunnallisiin vaikuttajiin, Suomalaisen Puolueen ajoista tähän päivään. Hankkeen käynnistämisen on rahoittanut Snellman-Säätiö ja se on toteutettu Porvarillisen Työn Arkistossa. Elämäkertatietoja ei  päivitetä, mutta mahdollisesti esiin tulleet virheet korjataan. Hartaana toiveena on, että hanke voisi ajassa kehittyä itse itseään täydentäväksi.

Artikkeleihin pääset tutustumaan klikkaamalla alla olevaa Kokoomusbiografia -kuvaketta.

TOIMITUSKUNTA:  Vastaava päätoimittaja on valtiotieteiden tohtori, professori Martti Häikiö.  Keskeisessä asemassa kirjoittajina ja tekstien tarkastajina ovat: valtiotieteiden tohtori, yliassistentti, dosentti Vesa Vares,  filosofian lisensiaatti, toimittaja Jyrki Vesikansa ja valtiotieteiden tohtori, professori Seikko Eskola.

Toimituspäällikkönä arkiston johtaja, yhteiskuntatieteiden maisteri  Hannele Toropainen, hannele.toropainen(at)kokoomus.fi Kokoomusbiografian päivityksestä vastaa filosofian tohtori, erikoistutkija Riku Keski-Rauska, riku.keski-rauska(at)kokoomus.fi

Toimitukselle voi lähettää - joko arkiston tai projektin tutkijan osoitteeseen -ehdotuksia mukaan otettavista henkilöistä ja/tai henkilöhistoriaa koskevaa arkisto-, valokuva- ym. aineistoa.

Arkisto kerää ja tallentaa myös henkilöarkistoja.