Hollming, Kirsti Marjatta

02.11.1932

03.10.1978

Heinola, Siilinjärvi, Helsinki

Hollming, Kirsti Marjatta S 02.11.1932 Heinola K 03.10.1978 Siilinjärvi V diplomi-insinööri, kaupunginjohtaja Yrjö Arvo Jyränkö, Lea Tuulikki Niiranen P Aarne Veikko Hollming 1956 -

URA. ylioppilas 1951, diplomi-insinööri 1956

Kolmikudos oy:n osastoinsinööri 1956-1957, Tricol oy:n osastoinsinööri 1957-1958, Rauman merenkulkuopiston ja Rauman teknillisen koulun matematiikan tuntiopettaja 1968-1975, Kokoomuksen kansanedustaja Turun läänin pohjoinen vaalipiiri 27.09.1975 - 03.10.1978

Lakivaliokunta, Suuri valiokunta, Talousvaliokunta

presidentin valitsijamies 1978; Rauman kaupunginvaltuusto (vpj); Kokoomuksen puoluevaltuusto jäsen 1969-72; Kokoomuksen puoluehallitus 1976-78; Satakunnan Kokoomuksen piirivaltuusto; Satakunnan Kokoomuksen piirihallitus; Kokoomuksen naisten liitto (pj) 1976-78; Kokoomuksen naisten liiton Satakunnan piiri (pj); Lastenlinnan sairaalan kuntainliiton liittovaltuusto (vpj); Suomen Nainen -lehden neuvottelukunta (pj); Suomen kaupunkiliiton hallitus; Kehitysvammaliiton hallitus; Suomen säästöpankkiliiton hallintoneuvosto; Satakunnan säästöpankin isännistö; Osuuskauppa Keulan edustajisto; Televa oy (tilintarkastaja)

julkaistu 18.8.2009